lådan med förnekelse

Hej vacker, hur har du det? Jag hoppas att du har haft en bra helg som har gett dig det du behöver. 

Jag och tomsan drog med oss vänner till Luleå igår och hade en riktig mys dag. Vi strosade runt på stan i alla möjliga affärer. Vart sugen på allt inne på indiska tex. Men man måste ju faktiskt tänka ekonomiskt också. 
Jag var därdärför att köpa Rachel Brathens bok "yoga girl" och jag fann der jag letade. Jag har läst ut den idag och jag måste läsa den igen. Det är som en helig bok för mig som är så fashinerad av yoga och livsstilen. Jag rekommenderar den om ni vill känna kärlek och få riktiga tankeställare. Jag köpte även 2 nya yoga mattor, 200 kr för båda. Ni som har koll vet att det är ett ganska bra pris. Dock var det 2 tunna mattor men det är ju perfekt att ta med och perfekt att lägga på min tjockare när jag behöver stöd för knäna. Hittade även ett par leggings i svartvitt med sånt där aztek mönster. Det var ett jätte bra köp för dom är super sköna och jag blir glad av att ha dom på mig. Hihi! 

Vi spenderade kvällen med att laga mat och kolla på en dokumentär om sjöjungfrur, jag är jätte skeptisk men jag vill däremot tro att det finns. 

Idag när Tom åkte och hälsade på sin mormor passade jag på att hälsa på min. Eller nästan iaf. Jag tog faktiskt tag i lådan och öppnade den. Jätte fina saker. Handdukar och sängkläder som bara har väntat på att få fylla mitt hem med kärlek. Det var inte så jobbigt som jag trodde men som jag sa till tom, det som kommer vara mest jobbigt är att låta lukten försvinna. Den finns kvar på materialet eftersom att allt har varit instängt i en låda men jag kan inte släpa runt på en oöppnad låda resten av livet. Det kommer aldrig innebära att jag släpper taget. Det kommer bara orsaka djupare förnekelse. Som jag skrev för några inlägg sen så kommer jag aldrig glömma henne med eller utan lukten av henne. ♡ 

Vi har bara myst resten av dagen och jag har fördjupat mig mer i yogan. Och jag måste även tillägga en sak. Jag skrev även i ett inlägg för några veckor sen att man inte hyperventilerar i yoga. Det har jag upptäckt att man tydligen visst kan göra. Med kontroll och fokus. Alltså hyperventilerar man medvetet för att det är ett sätt att andas. Vilket inte heter hyperventilera (antar jag). Utan det heter något annat och är en sorts teknik. Mer om det någon annan gång. 

Nu ska jag slappa och sen ska vi lägga oss. Sovgott alla fina läsare ♡
| |
Upp