en mindre bra dag

Hej bloggen. Idag har jag haft en mindre bra dag rent psykiskt. Jag har stressat i onödan,  tagit på mig frustration i onödan och lagt upp dagen fel. Men man kan ha såna dagar också. Jag har klantat mig så att maten har kokat över eller så har jag bränt mig, vilket jag idag kan tolka som "stressa ner annars går det dåligt". Såna varnings signaler har jag förmodligen fått förr också vilket jag förmodligen inte har tolkat på rätt sätt. 

Jag lagade middag till mig och tomsan och sen tog jag mitt förnuft till fånga och gjorde det jag skulle ha gjort i början av dagen. Yoga och meditation. Det var så skönt att få släppa på alla spänningar och att bara få fokusera på att andas och sträcka på kroppen. Underbart ♡ jag behöver iaf göra några solhälsningar på morgonen för att komma igång. Det ska jag göra imorgon. 

Sovgott sen, för nu ska jag sova ♡
| |
Upp