Ville bara

Hej bloggisen!

Ville bara kika in och säga hej. Dagen har varit den mest händelserika sen i torsdags. För er som inte har läst föregående inlägg har jag varit sjuk sen dess. Det börjar äntligen ge med sig. Tom har låtit mig sova ända till 12 varje dag bara för att jag ska bli frisk så jag är verkligen utvilad!

Min bror flyttar till Oslo imorgon så vi har varit där ikväll och ätit middag och umgåtts innan han far. Och även sagt Hejdå. Vilket är det jobbigaste, men eftersom att han flyttade till London en gång för drygt 1 år sen så har vi redan gjort det där och därför känns Oslo lite mildare. 

Sen for vi och höll Toms mamma sällskap ett tag. Pratade om att baka så jag är så sugen nu på att baka. Tekakor, polarkakor, kolakakor. Ja men you name it! Så här i dagarna blir det nog att baka lite så att jag får ur energin ur fingrarna. Vi hann även förbi våra vänner innan vi avrundade hemåt. 

Jag har förresten skaffat en sån där sluta röka app som 1177 har skapat. Usch vad bra den är, den räknar ut hur många cigg man inte har rökt. Hur mycket pengar man sparar på att inte röka, och vad som händer och sker i kroppen när man inte röker. Mycket bra koncept som gör att det är så mycket faktorer som hjälper till och spelar roll. Inte bara abstinensen. Har ju försökt en gång tidigare men började om igen efter en fest med fest rökning. Men nu när jag inte festar kanske det inte upprepas. 

Sådär,  nu har jag fått skriva av mig. Nu ska vi krypa ner och se på en film innan det är läggdags. Sovgott ♡ 
| |
Upp