sweet home alabama

Godkväll bloggen!

Vilken dag, som jag har klarat så bra. Vad jag är stolt över mig själv!
Somnade jätte sent på natten så jag fick inte många timmars sömn vilket brukar förstöra mina dagar rätt mycket, men idag gick det förvånansvärt bra. Började dagen med skola, inte för att vara den som är den men det kändes rätt onödigt att gå dit då vi enbart pratade klassens praktik vilket jag inte har haft och klassens prov, vilket jag inte ska göra. Så det kändes rätt onödigt, det enda positiva var att jag gick öva på mitt tålamod och på det sociala, med andra ord så att jag inte stressar upp mig så mycket. 

Åkte hem och betalade räkningarna och det var fart och fläkt tills tomsan åkte så behovet av mattan var inte annat än stort. Åh vad skönt det är! Dagen avslutade jag med att promenera till mamma för att gratta henne, för en gångs skull var det inte svinkallt så jag njöt av den där promenaden. Vi har haft jättetrevligt ikväll men det är så himla skönt att komma hem. Avslutar kvällen med en film och yoga. Perfect!

Ha en bra kväll godingar!

| |
Upp