shady people

Godmorgon bloggen! 

Vad gör ni? Har ni sovit gott?
Det har då jag, igår var jag så djup med mig själv och med andra så jag fick nästan ont i huvudet. Med andra ord var jag helt slut i huvudet så jag somnade som en stock. Körde dessutom dubbla pass av både yoga och promenad. 

Första yogan fokuserade mycket på rumpan, man skulle tex. Sträcka ut sig i hunden och göra cirklar med ena knät upp mot fönstret om man säger så. Det känns idag.. nästa sväng fokuserades på magen och bålen, eller jag skulle vilja säga att yogan alltid fokuserar på bålen så ja... den fokuserade på magen, vilket innebär planka, övningar idag plankan. Det jag älskar så mycket med yogan är ju att man fokuserar mer på att take it slow och andas djupa andetag vid varje övning så att det där hektiska och spykänslan och andfåddhet inte är en del av träningen. Så då vet ni, tycker ni inte om att bli så andfådd att det river i halsen så är yoga något för er!
Jag är dock inget proffs så det kan säkert finnas såna övningar, dock känns det helt ologiskt att hyperventilera ska vara en del av yoga, njee.

Jag tänkte ju skriva ett inlägg och shady people men då får jag göra det senare för det här blev för långt. Ni får ett quote istället. Från igår, det var en speciell dag igår. Haade ♡


"Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step."
- dr. Martin Luther King Jr. 
| |
Upp