love me like you do

Godmorgon ♡



Hur har ni det? Jag sitter och dricker kaffe och har för inte längesen klivit upp. Det blir så fel när tom jobbar kväll för han kommer hem vid 12 tiden och då vänds som dygnet. 

Hur som helst, hade en väldigt skön eftermiddag för mig själv. När tom åkte passade jag på att ta igen yogan som jag missade i tisdags. Jag städade och jag tog en lång och skön promenad. Det har vart jätte härligt väder med grader som har legat nära 0 på minussidan och det är en sensation för oss som annars har närmare -20 här uppe.

Jag sprang runt och dansade medan jag städade. Det är så härligt att fumla runt och bara släppa ut alla energier. Endel vill ju verkligen etsa sig fast och då måste man tvinga ut dom samtidigt som man ler. Det funkar, testa!
Jag är iaf helt betuttad i ellie gouldings nya låt så den rekommenderar jag att ni lyssnar på. "Love me like you do". Det var den jag dansade till också, den är så vacker ♡

Skriver mer sen, kram ♡

| |
Upp