"choose your love, love your choice."

Godmorgon bloggen eller vad det nu är!

Jag vaknade i alla fall för 2 timmar sen men jag sitter fortfarande i myskläder med kaffekoppen i högsta hugg så för mig är det fortfarande morgon. Så ser jag helst att alla mina mornar ser ut. Därför hade jag egentligen behövt ett jobb som innebär lugn förmiddag framför datorn eller i telefonen. Men det är framtiden det. 

Jag körde ju som sagt yoga igår, mage........ alltså min mage idag. Usch vilken tränkngsvärk. När jag ska resa mig upp så ter jag mig som en höggravid kvinna som har en stor mage i vägen. Men jag tror aldrig jag har tränat just dessa magmuskler känns det som så det kanske behövdes. Är lite osäker på om jag ska köra idag eller om man måste låta kroppen vila även fast det är lugna yoga. Jag menar man använder ju ändå muskler och tänjer i leder? Jag måste kolla runt lite. Hon jag går efter har ju trotsallt lagt ut en 30 days yoga challenge och som jag förstår det så kör hon varje dag? Jag återkommer när jag vet. 

Ha en bra dag readersss så ska jag försöka ha det med. Kram ♡ 

| |
Upp