Yogi yoga

Gokväll mina vänner, jag är alltså helt frälst i denna yoga alltså. Det är så härligt. Någonting som jag inte trodde dock när jag valde det som träningform var att det inte skulle ge mig annat än vigheten och avslappnigen. Jag har haft träningsvärk mer än en gång kan jag säga sen jag började. jag har har kört yoga nu i princip varje dag med undantag från det att jag har varit som mest sjuk och vissa lördagar. Jag har fått en mycket mer välformad rumpa och låren med, jag har fått bättre hållning och axlarna är rakare. (När jag inte tränar så faller mina axlar ner på något konstigt sätt så att tex. bh-banden åker ner) 
Jag känner mig hur som helst mycket mer formad nu än vad jag gjorde för snart 2 månader sen. Tänk vad tiden går fort ändå. 
 
Vad har ni gjort idag då? Jag har tagit det rätt lugnt. Tog en promenad på eftermiddagen och så har jag kört yoga ganska länge. Lite för länge tror jag men när jag har för mycket tid över så kör jag bara på. pass efter pass efter pass så jag få se till att ha mer och göra vissa dagar. Nu sitter jag och kollar på Ninja warrior och funderar på om jag ska lyxa till det med någon gullig film. Det är mysigt. Ha en bra kväll, kram <3


Allmänt | |
Upp