It's friday

Godmorgon bloggen

Hur har ni det? Jag har det bra, vaknade faktiskt av mig själv idag. 8.50 vaknade jag, väldigt skönt att inte vara helt däckad. Har dock fått en dum ovana att inte ladda telefonen under natten. Vaknar på morgonen av att jag knappt har något batteri. Snacka om att sluta bry sig.

Igår vaknade jag väldigt tidigt. Jag följde med en vän på vårdcentralen och satt och väntade, det är öppen mottagning så man bokar ingenting i förväg utan går bara dit på morgonen och står i kö. Vi var klar kring 9 tiden och åkte sedan och köpte lite små grejer. Jag köpte en våg och ett par brillor som hade hjärtformade bågar. Älskar dom! Pilotstuk över dom. Sen köpte jag även lite städ grejer till farmor och farfar som jag tänkte gå och lämna senare idag. 

Vi spenderade mycket av dagen tillsammans och på kvällen tog jag och tomsan ett välförtjänt soffmys. Alltså låg och höll om varandra så som man gjorde när man var nykär. Man märker hur sällan det blir mellan gångerna. Antingen bryr man sig för mycket om att det är oskönt eller att det är varmt eller att det är skönare att ta all plats i soffan själv. Men då uppskattar man väl dom där få gångerna extra mycket sen. Jag gör då det iaf :)

Nu ska jag fortsätta sippra på mitt kaffe och ringa pensionärerna, ha en bra dag ♡
| |
Upp