Hemmagjord sänggavel

Hej vackra människor. Har ni en bra dag? 
Jag sitter just nu och försöker få i mig en banan. Det var jätte längesen jag åt en så det blir väl vitamin chock i min kropp nu. 

Idag har jag njutit av det fina vädret och kört yoga. Back in track nu efter förkylningen. Det har varit ganska varmt och skönt här så jag är väldigt nöjd med dagen. Nu väntar jag på att ugnen ska bli varm så att jag kan göra dagens middag. Hemmagjorda hamburgare med vitlökssmör och pommes. 
Älskar att äta hemmagjorda hamburgare. Dom blir så saftiga och dom är så enkla!

Kag har även fotat sänggaveln. Undrar ni hur den såg ut innan så kan ni scrolla ner lite för det finns en bild sen tidigare. 


Den är grå och färgen påminner lite om vår soffgrupp. Jag är jätte nöjd. Vet inte om jag skrev det igår men vi har gjort den lite mindre och även stoppa madrass hela vägen. Gör om gör rätt som man brukar säga :) ha en fortsatt bra dag. ♡
| |
Upp