So it begins

Goddag bloggen! 

Morgonen började inte som planerat eller på bästa sätt. Brukar vakna kl. 7 när jag ska till skolan men idag försov jag mig och vaknade kl.8, en halv timme innan vi började. Vilket resulterade i att jag var jätte trött då jag inte fått i mig något kaffe och jag försökte med andra ord hålla mig vaken under hela förmiddagen på lektionen. Det mest komiska med det hela var att vi började dagen med tända ljus och nedsläckt klassrum och avslutade med nedsläckt klassrum och film. Det var jätte mysigt men ni kan ju tänka er hur det var när man ska försöka hålla sig vaken? åh fy... Det är såna här gånger man märker att man är beroende av kaffe. Sen jag var 15 år har jag druckit kaffe varje morgon med undantag dom gånger jag har försovit mig... Men det är gott så jag tänker inte sluta! 

Efter skolan drog jag igång med tvättstuga så vi slipper göra det på en gång när vi har flyttat. Var förövrigt på besiktningen igår så nu har vi nycklarna till lägenheten i vår ägo och självklart lägenheten också. Fick goda besked att det ska tapetseras om i hallen då någon har fått för sig att det är snyggt med svarta väggar där. Nooot, när det inte är fönster i hallen så är det väl inte det ultimata att göra det ännu mörkare med svarta väggar. Aja, allt är ju en smaksak!

Vi började då flytta kartonger och sånt där otympligt och otåligt som man inte vill ska gå sönder och jag kan nu konstatera att jag är fruktansvärt otränad. Träningsvärk i armar och axlar jajjemen! 

En liten del av min önskelista kan jag dela med mig av, och senare antingen idag eller någon annan dag tänkte jag slänga ihop ett inlägg om stress och hur jag har hanterat det och hur jag hanterar det nu. 

Den stora vasen från kähler är något jag suktat efter länge och hoppas att jag nångång slutar vara snål och köper den. Bild lånad från www.svenssons.se
 
Allmänt | |
Upp