Att vara alla till lags

Godmorgon fina!

Vilken vecka det har varit. Jag var så utmattad igår så jag var alldeles yr, jag har varit det hela veckan men igår var det som värst. Vart nästan åksjuk när vi åkte en sväng till Luleå. Fy! Men med lite sömn så gick allting bra. Vi sov nästan 1 timmar och det var skönt.

Veckan som varit då. Vi har håll på att dona mest hela dagarna förutom när skola och jobb har stått på schemat. I torsdags blev våran gamla lägenhet besiktad och vi klarade det uran anmärkningar och det är skönt. Och just bara det här med att ha ansvar över två lägenheter. Nu är det bara en. Igår var jag och valde tapeter till köket så nu får vi både hallen och köket gjort. Skönt, vet inte om jag har skrivit det tidigare men det är en röd fondvägg i köket så när vi fick ett väldigt bra prisförslag för att få det gjort så tvekade vi inte ens. 

Vi var även och kollade i Luleå om det fanns några på black friday erbjudanden. Vi hittade ingenting förutom nya tandborstar, beställde julklapparna via cdon.com istället. Dom hade fantastiska julerbjudanden så för 6 personers julklappar landade vi på en summa strax över 800 kr. Helt acceptabelt! Nu ska vi fara ut och fixa vårat bord så att vi får hem det nångång, det är det på bilden men det ska bli mindre. Benen har vi gjort själv. Ha en bra dag! 


| |
Upp