fart och fläkt

Goookväll!

Idag har varit en bra dag. Vaknade vid 11 tiden och jaa jag vet, slöfock men åh vad skönt det var. Har ju som sagt vaknat 6.30 två dagar i rad pga tapetseringen så jag tyckte faktiskt att jag förtjänade det. Fick mig umgänge under dagen, av en vän och hennes son. Vi var först på stan och sen åkte vi hem till dom och bara myste.

Var förövrigt med om en läskig grej idag. Vi åkte runt i bilen för att lilla barnet skulle somna, vi stannade för högerregeln i en bra och planerad fart. Några sekunder efter att vi hade stannat så dunkade det till och en bil hade kört in i oss. Som tur var blev det inga skador på varken oss eller bilen men jag kan säga att det är första gången det hände mig. Först var jag jätte rädd men det var absolut ingen stor smäll utan det blev bara en chock helt enkelt. 

Jag och tomsan lagade mat och började fixa med hallen. Kommer att lägga in i bilder när det är färdigt så blir det lättare att få en uppfattning. Vi kollade även paradise hotel finalen och mycket bra final var det, tyckte det var så hemskt förra året då jeppe släppte kulan. Det blir mycket mer fair play när båda vinnarna får ta del av summan. Mycket bra jobbat av Erik och Paulina, båda har faktiskt spelat spelet på ett snällt sätt.

Nu ska jag kolla på min absoluta faviritserie, how i mer your mother och förhoppningsvis somna den här veckan också. Sovgott ♡

| |
Upp