våffeldagen och börja må bra dagen?

Godmorgon bloggen, usch vad jag blir deppig av att sitta inne. Det är som att jag tänker dubbelt så mycket då i jämförelse med mina friska dagar. Kanske är bra men jag tror samtidigt inte att det är nödvändigt att tänka för mycket. Jag får inte ut någonting av det förutom ångest.

Jag vaknade iaf upp idag och lät inte som en kratta idag vilket är positivt. Näsan är inte riktigt ännu på min sida men jag fortsätter med mina medel för att bli bättre.  Känner iaf att jag har sovit betydligt bättre inatt än vad jag har gjort resterande nätter. Vaknade av att jag behövde gå på toa mitt i natten och då kände jag mig sådär gosigt trött och längtade tillbaka till sängen. Som vanligt med andra ord.

Vi får se vad vi gör idag, har försökt masa mig och oss ut iaf någon gång under dagen så att man inte stänger in sig helt. Gå på affären eller ta en promenad eller vad som helst. Tror faktiskt att det kan göra en gott att få röra lite på sig, och sen eftersom att jag vet baksidan av att sitta inne för mycket så vill jag få ut minst en gång om dagen för att inte tappa det jag byggt upp.


Denna har vart en bra vän denna vecka...
| |
Upp