sjukstuga och ljusare kvällar

Hej bloggisen, vi är fortfarande sjuk här hemma. Tomsan är din tur var bättre men han var tvungen att spy igår och nu sitter jag på nålar och håller tummarna att jag slipper. Min förkylning håller i sig än, det är så konstigt att jag känner mig ändå pigg men jag låter som en kratta. 

Vi har då bara tagit det lugnt idag, tog med mig min sjukling på en kort promenad för att komma ut i friska luften ett tag. Tror det gjorde susen får oss båda, eller jag hoppas det iaf. Jag har även spenderat myket tid på balkongen. Väldigt skönt när den är inglasad, blir som en bastu där inne och det är ganska skönt när det inte är det ute annars. Här har förresten inte solen helt gått ner än, det är ett fint tecken på att vi går mot ljusare tider och kommer närmare sommaren. Jag tänkte iaf bara svänga in och säga hej så får ni ha en fortsatt bra dag, kram ♡

| |
Upp