Ny vecka, nya möjligheter

Godmorgon! Jag har alltid tyckt att det där quotet som jag har som rubrik låter så larvigt men det är ju så. Tolka det som tolken vill men man har en ny möjlighet att göra denna vecka bättre än förra tex. 

Igår var en himla härlig dag. Det låter på många som att det ön en gång har spridit ut sig över större delar av Sverige. Jag följde med några kompisar och grillade ute i skogen vid skid och pulkbackar. Ungar och människor överallt. Det var så härligt. Tror vi satt där i 3 timmar igår. Det är ganska länge, men man njuter väl på ett annat sätt när man är så tillfreds med sig själv.

Efter den svängen kom Tom och jag hem i princip samtidigt så vi käkade lunch och sen åkte vi till Luleå. Vi har dividerat fram och tillbaka på om vi ska måla eller inte och jag fick min vilja igenom. Vi ska måla stolarna i köket. Så det tänkte jag ta tag i idag. Vi tog der rätt lugnt resten av dagen och gick och la oss i vanlig tid. Skön söndag. 

Hoppas ni får en bra dag och att solen lyser hos er med ♡
| |
Upp