monday morning

Godmorgon bloggis!

Hur har er vecka varit so far?
Men har varit bra. Jag tänker nu alltså sen sist jag skrev. Min har varit bra. I fredags jobbade ju som sagt tomsan så jag drog ett städ, grov städade toaletten och det var sååå skönt! På kvällen plockade mina kära vänner upp mig och vi for runt och surrade på hela kvällen. På lördagen kom min tom på att vi skulle åka till Ikea.  Mycket bra idé tycker jag. Även fast det var mycket folk i en stor affär så gick det faktiskt förvånansvärt bra. Självklart blev jag uppstressad men jag klarade det och det är huvudsaken. Jag kan inte bara gömma mig i ett hörn här hemma utan jag måste faktiskt ut och stöta på mina rädslor. Vi hade en himla tur och otur när vi var där. Vi har ju bestämt att vi vill ha en förlängning till våran tv-bänk och vi använder oss av bestå serien. Det var 30% på alla dörrar och lådor till bestå och det var ju tur, dock har det ju varit rea sen den 18e så det var väldigt urplockat. Men vi fick med oss det vi skulle ha iaf. 

På lördag kvällen byggde vi ihop och stoppade upp det. Dock blev det sent, vi var trötta och vi måste lära oss att inte göra allt på en gång och kanske sova lite på saken. Efter många om och men gav vi upp för dagen och tog nya tag på söndagen. Vilket var en bra idé.  Nu ser det bra ut. 

Ovanför skänken ska vi ha 2 stora tavlor som vi ska måla själv. Jag satte igång och gjorde en mandala - blo - variant. Men på sista penseltagen spillde jag ut färgen på tavlan och förtöjd med andra ord hela tavlan. Men jag fick ny inspiration och gjorde något annat som ni ser på bilden. Jag är då nöjd. 

Måndag och jag har gjort framsteg. Jag gick över min rädsla lite till idag. Jag nämner inte vad för det är ändå inget som man fattar om man inte är jag. 

Idag kommer min syster hit med hennes pojkvän och sen får vi se vad dagen erbjuder. Ha en bra dag vänner och ovänner. Pussss 

| |
Upp