underbara onsdag

Hej mina vänner och alla som jag inte känner. Nu var det ett tag sen och om ni har varit orolig så har ni varit det i onödan. 

Igår försökte jag och tomsan umgås så mycket som möjligt innan han var tvungen att åka. Min bästis kom över och det slutade med att hon och hennes sambo åt hos mig. Alltid trevligt med middags sällskap. Vi umgicks även hela kvällen. När jag kom hem strax efter 22 hade jag dragit på mig en såndär molande huvudvärk. Förmodligen en blandning mellan brist på vatten och trötthet. Jag gjorde yoga i en timme och sen när tom kom hem låg han och pillade mig i håret i nästan ytterligare 1 timme. Då släppte det. Jag gillar som sagt inte att ta piller i onödan och eftersom att huvudvärken gick över av det lilla jag gjorde så hade en tablett varit onödig! Jag har förövrigt tur med min kille att han själv tycker det är ganska mysigt att pilla mig i håret.

Idag har vi bara tagit det lugnt fram tills kl. 13 då vi åkte till farmor och farfar. Det har ju varit städdag idag och tom ville följa då han inte kunde följa i söndags. Jag stannade kvar hos dom till närmare 17 innan jag gick hem. Det är alltid så trevligt när tiden flyger iväg. Här hemma har jag städat och donat på och så har jag gjort yoga och kollat på grammisgalan. Vilken skillnad det är mellan Sverige och USA när det kommer till grammis. Musiken är så alternativ här. Eller är det bara det att man är så van vi amerikansk musik? Det var mysigt iaf, nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas på hår massage igen. Det hade ju varit himla lyxigt ♡

Sovgott ♡ 
| |
Upp