scrubs och how i met your mother

Godkväll ♡ 

Jag ligger i sängen nu och väntar på John blund. Han kommer snabbast ifall jag kollar på tv och helst ett komediprogram med ett avsnitt jag redan sett. Självklart kan jag somna utan tvn men jag tycker ändå att det är ganska skönt att ha den på. Förut kunde jag inte somna med något ljud alls så jag låg bara och väntade på att den jag sov med skulle somna så att jag fick stänga ner vad det än var som lät. Sånt är bara jobbigt för min del så jag är hellre van vid lite ljud omkring. Hur fungerar ni?

När tom kom hem lagade vi som sagt mat, sen åkte vi och handlade veckans basvaror. Jag köpte även gelatinblad för jag tänkte pröva göra gelehjärtan så nu i veckan hade jag tänkt ge mig ut på staden och hitta silikonformar. Jag gjorde hallonremmar igår om någon missade det och det var ett liknande recept.

Nu vet jag inte vad som är fel med min telefon. Men det går inte att ladda upp bilder här så ni får klara er utan. Vi kan istället höras mer imorgon. Ta er nu en bra natts sömn och stressa inte inför morgondagen. Du kan inte göra någonting åt den för den är inte här än så slappna av. Sovgott ♡ 
| |
Upp