födelsedagar

Godmorgon ♡

Det är så mysigt med alla hjärtans dag för då får man vara extra kärleksfull. Hoppas ni har haft en bra dag trots all hets kring den. 

Igår var vi och delade ut lite kärlek. Vi köpte med oss gelehjärtan och delade ut, så gjorde vi förra året också. Och iår fick vi en ask, den har jag dock snart ätit upp och hunnit köpa en till. När man väl äter en så kan man inte sluta. Därför ska jag inte ha godis hemma!!

Vi lagade iaf en gomiddag och sen for vi runt och pratade, åt godis och drack läsk. Sen avslutade vi kvällen med film och båda somnade rätt tidigt. Före 12 tror jag minsann!

Idag ska vi fira födelsedagar. Min farfar och min lillasyster som fyller 18. Men först har vi fått beställning att komma och kabla igång dom så nu ska vi fara och göra det. 

Kram på er ♡
| |
Upp