Dan före dan före dan

Goddag bloggen!

Hur har ni det idag? Jag har det bra, går dock i vanlig ordning och väntar på att mitt hjärta kommer hem. Men det går rätt bra. Började dagen med att följa med i julstressen som typ barnvakt. Problemet var att vagnen inte gick att ta med så jag satt kvar i bilen och underhöll en liten kille. Men det var en himla trevlig shoppingtur. Jag med panikångest klarar inte riktigt av när alla går på varandra och ska ha samma saker. Jag får hjärnsläpp då så jag satt mer än gärna kvar i bilen. Stannade på Ica innan vi var klar så jag fick köpa med mig jäst. Har nu stått och knådar inte en timme för att få till en mjukkake deg och nu står den och jäser. Få se vad det blir av det hela. Använde smör istället för olja, tycker det är så läskigt med transfetter som kan bildas osv. Så närproducerat och basic grejer utan tillsatser. Ekologisk med andra ord!

Ikväll ska vi och gratta tomsans systerson och sen får vi se vad vi hittar på. Lovade ju även resultat bilder efter tapetseringen. Köket är långt ifrån klart men ni har ju fått se den röda väggen så nu får ni se det vita också. Jag är mycket nöjd! Ha en bra dag för det ska jag ha, puss!




| |
Upp