sol, sällskap och myskväll

Gokväll!

Dagen har varit perfekt som en fredag. Började dagen tidigt med en promenad efter frukost. En promenad i rask takt för att svettas ut all slagg och dålig energi. Yogan gjorde jag också ganska rejäl med fokus på magen. Jag kan boat pose väldigt bra nu. Men jag vill kunna den så bra så att jag inte behöver tänka på hur jag ska hålla kroppen, övning ger dock färdighet. 

Tog mig en lång och skön dusch och åt en god lunch innan min vän kom och hämtade upp mig. Vi åkte för att köpa godis till påskägg och jag slutat aldrig förundras över hur stressade människor tänker. Tycker det är riktigt tråkigt att se hur dom far. Jag förstår fortfarande inte varför man handlar på en fredag eftermiddag precis som varenda kotte gör om man är stressad. Man utsätter sig själv och andra för negativ energi och det är vad vi vill ha bort. 

Jag och tomsan gjorde rostbiff, pommes och sallad till middag och sen kom hans kompis över som ska sova här, en riktig myskväll har det varit. Nu spelar vi tv-spel och grabbarna käkar godis. 

Sovgott och ha en fortsatt trevlig fredag ♡


En suddig bild på våra nya gardiner.
| |
Upp