sol igen, pratkvarn, skratt och ångest

Godmorgon bloggen, hur är läget?
Jag upptäckte en liten ångest degklump i mage  igår, jag började lokalisera vad det var och jag insåg att jag har lite ångest över psykiatrin och praktiken inom den. Vi får se angående det men jag har iaf ångest då det inte är så bara att hoppa av den kursen. Men nu har jag nämnt det iaf.

Igår var det jätte fin sol hela dagen och varmt var det. Vi satt och surrade över frukost bordet väldigt länge innan vi gick på Ica och handlade inför dagens middag. Tacos skulle vi äta, sen tog vi en lugn promenad hem. Lagade maten och jag prövade göra egen guacamole. Riktigt bra betyg fick den. Vi fortsatte surra och jag bakade några kakor som vi kunde ha till kaffet. Vi skjutsade Toms vän till tåget och sen var vi själv igen. 

Kvällen spenderades med vårat par som vanligt och vi skrattade som bara den. Hade fortfarande den där degklumpen i magen men det går alltid att lösa på något sätt. Bara man vill och tar tag i det. Om jag känner att det inte går så får jag skippa den. 

Idag ska jag göra yoga under tiden tom är hos sin mormor och sen får vi se. Ha en bra dag ♡

| |
Upp