När man har tid men inte vill ge tid

Godmorgon bloggen! 

Nu så här på morgonkvisten en söndagsmorgon tänkte jag bjuda på ett inlägg. Har ju faktiskt inte alls roat mig med mycket då jag har varit sjuk men nu har det vart helg och då har det funnits möjligheter till annat.

Jag vet inte om jag nämnde det i något tidigare inlägg men jag är helt frälst i en ny serie, girlfriends guide to divorce heter den. Just my taste mee drama humor, snusk och "jag struntar i vad andra tycker och sånt diggar jag. Lite såndär girl power. 
Den serien har jag iaf kollat på, började i torsdags och försökte lägga upp det på fredagen så att jag kunde se tills tom kom hem. Sen tog den slut. Nu måste jag vänta till i december tror jag men den som väntar på något gott.....väntar aldrig för länge.

Igår tog vi tag i vår garderobssituation och försökte dölja allt så bra som möjligt. Vi gjorde en lösning med krokar,  klämmor och gardinstång och lakan såklart. Så nu hänger det ett skynke istället för en massa grejer. 


Eftersom att rummet är så litet är det jätte svårt att få en rättvis bild men jag är nöjd i alla fall.
Vi hade också en riktig tum man hand dag där vi bara var med varandra, glömde bort tiden och tog tillvara på varenda minut. Sånt där som lätt fallerar när man har passerat nykär stadiet. Det fallerar ju självklart inte för att det är dåligt utan för att man blir bekväm. För vår del iaf.

Idag ser söndagen ut som alla söndagar. Toms mormor och oplanerat.  Skönt ♡
| |
Upp