förkylning, magsjuka och myskväll

Godmorgon bloggen! 
Jag försöker fortfarande sova bort hela dagen så att min kropp återhämtar sig. Jag vill bara bli frisk nu. Tom vaknade även upp imorse och kände sig illamående. Nu ligger han i sängen igen, vi får hoppas att det inte blir något värre än så. 

Igår tog vi det bara lugnt. Jag slog igång en film medans tom var iväg till sin mormor. När han kom hem åt vi lite lunch och sen åkte vi iväg och veckohandlade. Det är som skönt att handla färdigt alla saker och planera lite när det är kvällsvecka, dagarna blir så konstiga dessa veckor så då är det lika bra att underlätta så mycket som möjligt. 
Vi tog en dusch och lagade mat och sen tog vi det mest bara lugnt hela kvällen. Vi var och strosade i matvarubutiker för att se om det fanns något roligt. Vi hittade ett libanesiskt bröd som vi köpte hem.

Idag ska då jag bara ta det lugnt, även fast det är skönt att känna ro med att kolla på film hela dagarna så är det verkligen inte så jag vill att min vecka ska se ut. Hoppas ni får en bra dag ♡


| |
Upp