en lösning som funkar för nu

Godmorgon bloggen! 

Jag hade egentligen behövt ssättafart men det är verkligen inte viktiga saker jag ska ha gjort så jag ligger här med gott samvete faktiskt. 
Igår var en tung dag både psykiskt och fysiskt på både gott och ont. 
Jag tog tag i min ångest och löste det på bästa sätt. Just nu känns det som en lättnad men vi får se då, tog även tag i att ev. Börja extra jobba men då inte inom vården utan på något helt annat sätt. Vi får se hur det blir med detta, förhoppningsvis blir slut resultatet bra. Som jag skrev igår, jag skulle ta tag i mitt liv och det gjorde jag också. 

Det goda då? Jag tog en härlig morgon promenad och sen körde jag 43 minuters power yoga. Det är så härligt att komma igång och jag kände att jag hade en massa slagg som vill ut. Det har man väl egentligen varje dag men igår var det lite mer än vanligt. Jag tog en riktig ta hand om mig dag genom att duscha och ta hand om fötterna och ge mitt ansikte lite fukt.  Hade Verkligen behövt hitta något bra ansiktsspray. Mitt ansikte skriker efter fukt och jag vill inte att den ska tappa sin egen förmåga. 

Idag tänkte jag köra en liten pw och lite yoga och så ska jag fira födelsedag. Så jag tänkte faktiskt sätta igång nu så att jag i lugn och ro hinner göra det som behöver göras. Ha en fin dag ♡

| |
Upp