en lördag

Hej mina godingar! 

Igår hade vi Toms kompis över här rätt länge så vi verkar ha gett oss själva sovmorgon. Tom ligger dock och sover fortfarande och jag hatar att väcka honom då det måste göras ungefär 300 gånger innan han lyssnar på mig. Har redan försökt en gång och han ligger kvar så då får han göra det.
Det var iaf jätte trevligt igår, innan hon kom medans vi väntade bakade vi vaniljkakor, samma variant som förra gången bara det att dom blev snäppet bättre denna gång. Sen surrade vi hela kvällen och hon for hem när tom höll på att somna sittandes. 

Tidigare under gårdagen var jag även med min kära vän och färgade hennes hår. Det blev någon variant av rosa ombre som utväxt. Blev väldigt nöjd över mig själv då jag faktiskt fick det att bli svagare och svagare ju längre ner mot topparna det kom... grymt!

Idag har vi ingenting planerat så jag ska väl bara sitta här och vänta på att tom ska vakna. Ha en bra dag puss ♡
| |
Upp