en fredag

Godmorgon bloggen!

Har ni sett solförmörkelsen? Vilket jäkla ståhej det är med det där. Är inte den varje år? Hur som helst så har den då inte visat sig här, tror jag...

Igår gick jag över till min vän och blev där resten av dagen. Vi lagade middag och jag färgade hennes hår och sånt där tjejigt. Blev jätte trött när tomsan kom men det var väl för att vi slappnade av eller någonting så när vi kom hem gick vi och la oss på en gång och jag somnade efter bara någon sekund. Imorse vaknade jag strax efter 8 på morgonen och kände att nu kan jag lika gärna kliva upp. Idag är det veckans sista födelsedagskalas och sen är det helg. 

Jag har faktiskt ingen aning om vad vi ska hitta på i helgen men det blir säkert bra. Jag tänkte iaf börja dagen med yoga och sen ska vi nog iväg. Kram på er ♡
| |
Upp