Det känns som att det snöar mitt i sommaren

Godmorgon bloggen, idag fick vi har uppe i norr vakna upp till ett vinterland igen. Stora snöflingor faller ner från himlen och smälter våra nyligt upptinade gator.

Jag var så inställd på att sol och värme skulle fortsätta till det blev sommar. Aja, man kan ju trösta sig själv med att man har njutit när solen väl har kikat fram. Och himlen kanske bara kände att den måste få tömma ut det sista. (Man kan ju hoppas)

Igår efter middagen var vi faktiskt och fick tom klippt. Det är min bästis som klipper honom sen jag och han blev tillsammans och hon är riktigt duktig. Denna gång ville han ha något helt nytt så han körde väldigt kort på sidorna och behöll längden på huvudet. Det blev riktigt snyggt, jag kanske inte får vara domare då han är min snyggis men han passade jätte bra i det ♡ 

Efter det åkte vi till en väns pappa ute i skogen och drack te och åt kvällsfika. Riktigt mysigt, mysigt att komma ut från stan, bara vara omringad av skog och knappt ha någon täckning på telefonen.

Idag tänkte jag satsa på att tvätta bort all tvätt när det ändå snöar och så blir det väl det gamla vanliga. Senare ikväll pratade vi om att fara och visa Toms mamma hans nya frisyr. Jag tror hon kommer tycka det är jätte fint! 


Ha en bra dag ♡
| |
Upp