den där karln alltså

Hej bloggen!

Vilken härlig dag det har varit. Jag for med min vän på Ikea och sökte inspiration. Jag lyckades även fynda min rullvagn i fyndhörnan. Den var dessutom 150 kr billigare pga. Att den varit ett visningsex men det gör mig ingenting för det var inget märkbart fel på den. Jag är då nöjd. Jag hittade även gardiner till köket som gav en otrolig mysfaktor och gjorde allting mycket hemtrevligt. Jag är en sån som gärna har kuddar och filtar överallt, jag gillar att ge mysfaktor.

När vi kom hem därifrån så donade jag på här hemma. Strök mina gardiner och inredde min vagn. Den där Ingvar alltså, vilken karl han är som kom på Ikea ♡

Kvällen spenderades med fortsatt don och en snabbvisit hos våra vänner. Nu är båda riktigt trötta så nu väntar drömmarna. Sovgott godingar ♡
| |
Upp