yoga poser och snökaos

Hej bloggen!

Hur har er dag varit? Min har varit bra, det är ju fredag så då kan man ju inte vara annat än glad.

Dagen började som vanligt med en hel kaffepanna och sen var vi på stan en sväng. Jag är lite sugen på att klä om våran sänggavel till ett annat tyg och annan färg. Jag är väldigt inne på en mörkgrå nyans i matt läder. Lite sådär där grumlig i färgen, vad tror ni om det? Såhär ser den ut nu.


Den är ju som lite beigeaktig mot det bruna hållet och jag är ute efter en svalare färg. Vi får se vad det blir, det är ganska kul att ha en egentillverkad sänggavel, vi behöver ju bara klä om den i ett annat tyg så har vi som en ny huvudgavel. 

Jag har även övat på mina yoga poser, speciellt peacock posen. Ni kan googla om ni vill, kan lägga ut en bild på mig själv sen när jag väl bemästrar den. 
Lovade ju även att lägga ut en bild på vårat snökaos. Tom kom hem vid midnatt till en ganska nyligt skottad parkering och en snöfri bil och 11 imorse såg det ut såhär


Vår bil är till vänster. Den var alltså snudd på begravd och det tog ett bra tag att få bort all snö bort från själva bilen och runtom. Härligt träningspass. Nu ska jag fortsätta se "the rebound" som går på 5an och fortsätta längta efter ma maaan. 

Sovgott cyberspace så hörs vi när vi hörs ♡
| |
Upp