vänner och min favorit sysselsättning

Hej igen! Hur har ni det ikväll? 

Jag har spenderat eftermiddagen ute i snö kaoset, hade kanske behövt visa en bild på hur mycket snö vi faktiskt har. Men jag kan visa en imorgon då det är ljust ute. 

Jag och tomsan for och handlade mat och sen skjutsade han mig till min barndomsvän som jag har spenderat resten av eftermiddagen med. Det är ändå ganska otroligt hur man kan fästa sig så pass mycket till varandra att man faktiskt umgås än efter 20 år. Ja det är sant, vi har känt varann i 20 år. Vi fyller 23 iår. Vi har en såndär relation där man ses när man ses. En sån relation där det inte blir skumt om man har varit ifrån varandra så länge, och såna relationer är värdefulla. 
Min tanke var iaf att gå hem, men eftersom att det har kräksnöat exakt hela dagen och fortfarande så fick hon skjutsa hem mig. 

Kvällen har bestått som vanligt av yoga och sen har jag fortsatt passa på att tvätta. Nu kollar jag på någon konstig film och längtar tills tom kommer hem så att jag får sova. Eller kan sova rättare sagt, fattar inte än hur det kommer att gå när han ska till Polen. Vi har alltså inte sovit utan varandra mer än 1 natt sen vi blev tillsammans. Nu är jag van och dessutom väldigt bortskämd på den fronten. Men det är ett senare problem. 

Sovgott mina läsare och ha en bra kväll ♡

| |
Upp