nelly paket och rensning i tårkanalerna

Godmorgon eller goddag, du vet väl om att du är betydelsefull och att du är viktig? Hoppas det är bra med dig!

Igår var en dag med blandade känslor. På morgonen när jag vaknade hade jag ett paket att öppna från nelly. Jag nämnde väl att jag blev osäker på vad jag har för storlek. Jag kanske missbedömde på ett plagg och hade kunnat ta en storlek mindre, och det var byxorna, men alla byxors passform är så olika och det är jätte svårt att vara säker på att dom passat om man växlar mellan märken. Håller ni med?
Hur som helst så gillade jag byxorna och klänningen mest, det var en vit bohemisk sommar klänning, så nu längtar jag till sommaren så att jag kan använda den. Byxorna var jätte sköna och satt jätte bra, eller så är det bara jag som inte har höga krav längre då jag har gått i för stora kläder i ett halvår...(hehe)


Resten av dagen spenderades på sjukhuset. Inte att läget är mer kritisk, det är bara jag som har en känslomässig blockad och kan inte gå in. Men tillslut så gjorde jag det, jag intalade mig själv att jag inte far därifrån förrän jag har hälsat på han och jag gjorde det. Idag känns det skönt att jag fick träffa honom och säga vad jag behövde säga. Att intet bara undvika, för det VET jag idag att jag skulle ha ångrat annars. 

Jag och tom lyckade till det med gomiddag då vi i princip bara har ätit korv och makaroner hela veckan och sen kom våra älskade vänner över. Vi kollade på film och sen for vi runt och åkte bil och lyssnade på musik. Jag tänkte på det när jag kom hem, att jag faktiskt fick glömma bort verkligheten för några minuter, jag kommer aldrig glömma förevigt men ibland kan det var skönt att känna mer än bara sorgsenhet.

Ta hand om er idag och ge varandra en extra kram, man kan aldrig kramas för mycket och det ger så mycket goda energier ♡
| |
Upp