vintern vill inte släppa taget

Hej bloggisen! 

Hur har ni det? Bra hoppas jag!

Vi har försökt överleva ute i ovädret. Hela dagen har det inte bara snöat utan det har blåst på det. Så det har faktiskt inte varit speciellt trevligt att vara ute. Dagens göra blev att handla mat för veckan och sen har vi hållt på att fixa här hemma. Jag har burit ner saker i förrådet, Tom har stoppat upp tavellisterna, inrett klart i kontoret och tvättat kläder. Medans tom låg och vilade bort sin förkylning lagade jag gomat, jag är så dålig på att fota men det blev köttfärs biffar med kokt potatis och sås. 

Vi har även hunnit duschat och jag har städat toan, sen har vi även stoppat upp belysning i hallen. Vi har haft ett mörkt hörn som vi har stört oss på så vi hängde upp en ljusslinga där. Blev jätte bra.


Ni ser ju bara med ljusslingan hur mörkt det är, då kan ni ju tänka er hur det såg ut innan. 

Jag har även uppnått ett nytt mål i yogan. Tänk er happy baby posen (om ni inte vet vad det är googla) fast med helt utsträckta ben. Den posen heter också något men jag kommer inte på vad. Berätta gärna om du vet för jag vill gärna lära mig namnen. Jag blev jätte glad, tänk att man kan bli så glad över en sån liten grej. 

Jag har egentligen jätte mycket att berätta, tom är som sagt sjuk och ligger och vilar igen så jag har ingen att prata med. Men jag ska sluta här och så hoppas jag att ni njuter ordentligt resten av söndagskvällen, det är ju faktiskt en av dom bästa dagarna på hela veckan. Sovgott, kram ♡
| |
Upp