Välkommen februari

Godmorgon! Hur har du det?
Jag sitter som vanligt och dricker mitt morgonkaffe. 
Vad har jag haft för mig sen sist då? Igår var vi på stan och jag fick nyttja en liten del av mitt presentkort. Köpte en kaffeburk från Nicolas Vahes kollektion. Den har jag fyllt med snabbkaffe för dom gångerna som en hel perkulator inte är ett nödvändigt alternativ. 


Jag rensade även skafferiet som vi hade behövt göra för längesen. 2013 med andra ord. Hade även behövt ta tag i vårat kontor så att vi får upp lite tavellister och sånt där. 

Vi åt världens godaste mat innan vi åkte till Toms syster för spelkväll. Vi spelade alltså kortspel. Och det var jätte kul. Vi började med det som en grej på juldagen, och vi satt och spelade i timmar. Och sen spelade vi även hela nyårsafton, i timmar. Det har som blivit en grej. Och det är kul att man väljer att ägna en hel lördagkväll, en helt vanlig dessutom till att sitta och spela kortspel med gott sällskap. Mycket kul, efter det avrundade vi med lite skitsnack med våra vänner och sen gick vi och la oss.

Idag har jag ingen koll på vad som ska hittas på. Kanske vi tar tag i hemmet lite. Det är ju på tiden alltså. Ha en bra dag mina vänner så hörs vi ♡
| |
Upp