onsdag + jobb

Godmorgon eller goddag ♡

Igår måste ha varit en jobbig dag för mig. Jag var så trött så jag kunde inte hålla upp ögonen på kvällen. Men det är faktiskt väldigt skönt att känna så. Som sagt, det är bra att gråta för då släpper man på dåliga energier och spänningar.

När tom kom hem igår åkte vi direkt till hans familj och han åt bruna bönor och korv + semla. Jag har aldrig varit speciellt mainstream så jag tycker faktiskt inte om semlor så jag satt bara och kollade på och pratade med familjen. 

Eftersom att han slutar så sent så hinner klockan också bli mycket så fort. Vi skyndade oss hem för att duscha och sen handlade vi innan vi däckade i sängen. Jag som har alldeles för långt hår egentligen för mitt eget bästa kan inte duscha för sent på kvällen. Jag försöker att inte tillföra onödigt mycket hetta till håret och låter det därför självtorka. Därför är det ultimata för mig att duscha på morgonen. Bara det att det är det värsta jag vet.

Idag ska jag jobba, världens bästa jobb. Jag kallar det för jobb då det känns så i kroppen och huvudet på kvällen. Jag är helt slut uran anledning. Jag städar ju numer hos farmor och farfar. Men det är helt underbart att göra det för dom som sagt. 

Vi hörs sen, kram ♡


| |
Upp