och snart var veckan slut

Goddag bloggen!

Hur har ni det? Hoppas ni håller er friska och krya och att ni har det lika ljust och fint som oss!

Jag sitter just nu och dricker min vätske ersättning och har just gjort lite yoga övningar för att sträcka ut nedre delen av ryggen. När jag sover ligger jag med en hel hög med kuddar under mitt huvud för att det inte ska täppa igen i bihålorna. Där tar min rygg skada för att jag förmodligen inte ligger på det bästa sättet. Men jag hittade en video av adriene som hon har anpassat för sådan som är förkylda eller allmänt hängig och det var så skönt. Självklart är ryggen inte helt botad men när jag har sovit 3 nätter i rad på det sättet så räknar jag inte med det heller.

Idag vaknade jag faktiskt rätt tidigt och det är ju ett gott tecken på att jag är utvilad och inte intet lika stort behov av att sova. Jag satt och funderade på vad det kan vara som gör att jag har blivit sjuk igen så tätt inpå. Och jag har ett litet minne av att man kan bli sjuk ofta när man slutar röka, är det så? Och om det är så, varför blir man det? 

Det var allt för mig den här gången, ha en bra dag ♡
| |
Upp