att jobba

Gokväll ♡

Nu är jag hemma, jag har gjort min yoga och jag har ätit mitt kvällsfika. För min del är det viktigt att jag får i mig mina mål om dagen. Eftersom att jag inte äter godis eller speciellt mycket socker överhuvudtaget så måste jag få i mig mat, jag vill inte gå ner nå mer i vikt men det gör jag om jag inte äter ordentligt. Låter det konstigt? Jag vill gärna ha mina curves och jag har inte råd att köpa nya kläder hela tiden. 

Idag har jag iaf varit med min farfar, min farmor skulle på ett vårdbesök så jag och min syster var där och höll han sällskap och hjälpte till att städa. Det är så skönt att man faktiskt får hjälpa till, jag känner mig så otillräcklig annars men om jag är där och städar någon timme en gång i veckan så får jag hjälpa till + umgås med dom. Jag tycker att det är ett jätte bra upplägg för mig. 

Jag kan som vanligt inte lägga upp bilder men jag måste lösa problemet nu... 

Ha en bra kväll ♡
| |
Upp