Tillbaka till verkligheten

Hej bloggen! 
Vilken skön helg det har varit. Jag älskar att vara med min pojkvän. Vi grundade ju som sagt bordet igår, skönt att slippa sandpappra. Efter det lagade vi mat och kollade på Guardians of the galaxy. Sen agerade vi fyllechaffis åt två stollar. Vi for fram och tillbaka till sandträsk och sedan fram och tillbaka till Luleå. på hemvägen stannade vi hos våra kära vänner och firade min raring över tolvslaget då hon fyller år idag. 

Idag började morgonen med besök av Toms mor och syster. Efter det målade vi på ett varv med färg på bordet och stolarna, åkte hem och lagade mat och sedan virade till min kära vän för att fira henne. Vi blev där i 3 timmar tror jag och sedan åkte vi hem. Det är som trevligt på ett vis med födelsedagar för alla samlas och då får man träffa dom man är dålig på att träffa. Iaf då man har gemensamma vänner. 

Kvällen har bestått av telefonsurr för min del och dator för tomsans del. Slutade även med att jag stod på knä och torkade golvet. Det är sååå skitigt och jag vill bara städa, vi har inte gjort det så ordentligt sen vi flyttade in för jag har faktiskt inte orkat. Men imorgon måste vi faktiskt. Jag mår nästan dåligt! Man märker att det är skillnad på mig sen ett år tillbaka. Om jag hade varit jag för ett år sen hade jag städat dagen efter vi hade flyttat in. Skönt att jag har skippat mina långa to do lists för dagen. Det är bara jobbigt för kropp och själ och man sliter ut sig i slut ändan.  

Sovgott godingar!

| |
Upp