ett år och elva månader

Hej bloggisen!

Skrev ett inlägg i lördags och när jag precis var klar ringde det, jag svarade och allt försvann (jag bloggar från mobilen ibland).

Hursomhelst helst har jag hur mycket tid som helst. Man kan inte göra så mycket halv 8 på morgonen och vi har tapetseraren över så det är inte så mycket fläka och bara sova. Jag vaknade alltså delvis tidigt pga att han skulle komma och jag inte kände för att komma och öppna i nattsärken och delvis för att jag har skola idag. Tror jag iaf, jag har försökt ta reda på det men inte kommit fram till något svar. Vi får se, jag har som sagt inget bättre för mig. 

I helgen har vi egentligen mest bara tagit det lugnt. Fixat och donat med småsaker här hemma och sen har vi kollat på musikhjälpen. Åh vilket fint år det har varit och summan dom fick ihop, gillar verkligen konceptet och dom lyckas välja så himla roliga programmerare! Vi har även julpyntat lite då vi ville ha lite julkänsla. 


Det blir alltid så mycket mysigare med det där starka röda skenet. Slänger ut lite före bilder på rummen också. Och jo, snart har jag och tomsan varit tillsammans i 2 år. Grattis till oss ♡ Ha en bra dag!


| |
Upp