1 december

Hej bloggen!

Herregud vilken dag.. började med skola som gick hel bra.  Efter halva dagen började jag känna av det där yrslet igen. Fick hjärtklappningar och kände mig allmänt less på att få sånt där. Det är som jobbigt att gå runt och vingla. Tog min irritation över det hela och begav mig till vårdcentralen, väl där fick jag göra ekg, blodtrycks mätning, blodprov och yrsel tester. Mycket bra gjort av dom att ta det på så stort allvar även fast jag misstänkte från hela första början att det var stressrelaterat. Dom ville väl dock utesluta allt och det gjorde dom och jag är alltså yr och får hjärtklappning pga stress. Jag fattar inte!!? Jag har ju fått så himla bra verktyg till att inte stressa och ändå blir det så här? Aja, får ta det med min kurator så att hon kan lösa detta. Har förmodligen gjort någonting fel. 

Fick dock ut en hel del spänningar genom att storböla när jag kom hem, åååh vad skönt det är. Inte av någon speciell anledning men jag behövde bara gråta! Det hjälpte faktiskt. Mer gråt åt folket!

Ikväll är min andra halva på jobb och jag vill inte det, det är så trist att sitta utan han. Han är ju som en stor del av mitt liv. Jag vänjer mig väl, om inte annat gårdag se till att göra det. Nu ska jag mysa framför BB, ensam mamma söker och paradise hotel. Japp det är min kväll det. Ha en bra kväll bloggen. 

Puss 
| |
Upp